”Ni måste förbereda mig.”

”-Ihhh vem har tagit min handduk?

– Eh, ser du någon annan handduk där?

– Nej. Vem har tagit min handduk?

-Jag har tvättat alla handdukar. Inte bara din handduk. Här är din rena handduk.

-Men, ni har inte förberett mig på det. Ni måste förbereda mig.”

Eeeh, ja, det var ju just det. Att jag själv ska vara så planerad i när jag ska tvätta och vad jag ska tvätta så att jag ska komma ihåg att säga att hennes handduk ska tvättas också. Nä, där får faktiskt gränsen gå för att klara sig utan förberedelse.

2 thoughts on “”Ni måste förbereda mig.”

  1. Kanske det kan funka lättare om hon har ett par likadana handdukar som är hennes så när någon tvättas hänger en likadan ändå på hennes krok?

Kommentera

