Nästa veckas temaämne – Utredning

I veckan som kommer kommer jag köra tema UTREDNING i bloggen.

Jag är med i ett nätverk med andra som bloggar om npf och vissa veckor kör vi temaveckor då alla fokuserar på ett och samma ämne. Har man lite att skriva i ämnet så skriver man lite. Har man mycket att skriva, så skriver man mycket. Det är helt frivilligt och upp till var och en att tolka ämnet utifrån sina egna erfarenheter och åsikter.

I början av veckan fokuserar jag på utredningen vi genomgick under våren. Då länkar jag till inlägg i bloggen från april och maj. Senare under veckan skriver jag om den utredning Prinsessan genomgått nu under hösten och som vi också för ett tag sen har fått besked från.

Är du på facebook och vill följa bloggen i ditt flöde så kan du gå in på Rosa Prinsessan på facebook och Gilla. Då får du automatiskt nya inlägg i ditt flöde.

Om du trycker på första länken ovan (den med nätverk), så kommer du till bloggen M som i Underbar. Den är är värd ett besök i sig.

Kommentera

