Specialintresse – böcker om älvor

Elva nya böcker beställda på biblioteket av favoritserien. Det börjar bli svårt att hålla koll på vilka vi läst och inte. Önskar biblioteket hade listor över vilka böcker jag lånat de senaste månaderna, då hade jag haft lite koll.

Å andra sidan kan ta jag ta hjälp av Prinsessan som känner igen omslagen på alla älvor hon lärt känna. Själv minns jag knappt vad jag läst dagen efter. Blandar hejdlöst ihop dem numera. Böckerna är fullständigt förutsägbara och oläskiga. Med andra ord perfekta för Prinsessan att lyssna på på kvällarna.

4 thoughts on “Specialintresse – böcker om älvor

  1. Hej!
    Ni kanske kan skriva ut listor på böckerna o stryka dem ni läst/hört…
    Jag gör listor i excel åt mig o sonen.
    Vi är dessutom petiga med att läsa böckerna i rätt ordning…
    Asperger? Jajamänsan 🙂

    /Jessica i Nyköping

    • Tack för din kommentar.
      Jag har en lista som biblioteket skrev ut till mig. Men märker att vissa saknas, sen var jag lite dålig en period att pricka av dem. Excel? Good idea !!

      Läser ni samma serie? Vi behöver inte läsa i rätt ordning. Tack och lov 🙂

Kommentera

