Nu finns Prinsessan på Facebook

 

20120923-172401.jpg

Rosa Prinsessan på Facebook

Det blir det inte så mycket till innehåll i dagens inlägg.

Uppdaterar sidan lite samt att jag fixar lite andra hemsidesuppgifter. Och så ser jag att just precis nu har det hittills varit 23,456 besökare (lustigt sammanträffande) totalt sen i december. Jag känner mig rörd och tacksam över att ni är så många som är intresserade av att läsa om vår vardag och våra anpassningar.

Det var ju bara någon vecka sen jag skrev att det nästan var 20,000.

Eftersom jag märkt att bloggen väckt ett intresse plus att jag själv vet hur svårt det kan vara att följa en blogg jag är intresserad av, har jag lagt upp en sida på facebook för Rosa Prinsessan, för att göra det lättare för fler att följa den. Här hittar Rosa Prinsessan på Facebook.

Ett stort tack till alla er som läser, kommenterar och delar vidare, så att fler får en möjlighet att läsa om hur det kan vara i en familj med barn med en trolig autismspektrumstörning. Om några veckor hoppas jag att vi får svar på våra frågor. Åtminstone några av dem.

One thought on “Nu finns Prinsessan på Facebook

  1. Du har en jättefin blogg och fb sida
    jag är en stora syster till en bror med Adhd…
    man känner vissa saker här
    tex detta med att dagen behöver vara tydlig

Kommentera

