Och vinnaren är…

Ja, det var ingen hoper av läsare som valde att kommentera idag precis. Ni nappade helt enkelt inte på den. Antingen var det fel bete, eller så är det inte intressant i sammanhanget, eller, la jag upp det på fel sätt kanske… Vad vet jag. Det är som sagt egentligen inte min grej, men igår kände jag för att testa. Nu vet jag hur det var 😉

Men, vet ni vad det bästa är? Det är helt och hållet frivilligt att kommentera, man måste ju liksom ha något att skriva om också för att lämna en kommentar. Jag vet att ni finns därute och läser och det är nog för mig. Tack! Sen vet jag att när jag läser från min mobil är det rätt bökigt med inloggningar osv, så då är det lätt att skippa att lämna ett avtryck.

Några kommentarer kom det in i alla fall. Nina som var den som måste ha varit närmast nr 20.000, även om hon inte skrev vilken siffra hon hade. Jag mejlar dig Nina. Och så Sparkler som var den som nappade och skrev att hon var nummer 20.062.

Både Nina och Sparkler skriver om sin respektive vardag med barn med någon form av funktionsnedsättningar.

Sen fick jag en kommentar från Alexandra på inlägget ”Ren och skär nyfikenhet”. Hennes ord gjorde mig alldeles varm inombords och några tårar letade sig faktiskt fram i ögonvrån. Om Mannen varit hemma då hade han förstått att det var något som betydde mycket för mig. Jag skrattar nämligen åt honom när han gråter till film, eller andra ”patetiska” (i mina ögon) tillfällen.

Jag är nämligen varken lättimponerad eller lätt att röra till tårar. Diagnos eller inte, jag har börjat inse att det är sån jag är.

Jag skriver inte min blogg för att veta vem du som läser är. Däremot ger det ett litet mervärde att veta att det inte bara är ettor och nollor som är inne och tittar på bloggen ibland. Skämt åsido, känner du för att dela med dig lite om vem du är, så lämna gärna en kommentar på inlägget här. (klicka på länken).

Kommentera

