Besökare nr 20,000 utlovas en…

Sen i dec. 2011 har jag haft nästan 20,000 träffar på denna blogg. För mig är det mycket. Första månaden hade jag under 500 träffar på en månad. Nu ligger det på ca 800, i veckan. Tänk att ni är så många som är intresserade av att läsa det jag skriver.

För att sporra er att skriva en liten kommentar om vem du är enligt mina frågor i förra inlägget, tänkte jag utmana lite och se vem som blir besökare nummer 20.000.

Så här gör du: Högst upp i spalten till höger kan du se hur många träffar bloggen har, just när du är inne och läser. Skriv en kommentar till detta inlägg och skriv vilket nummer i ordningen du har. För närvarande står den på 19,959 träffar.

Besökare nummer 20,000 utlovas lite extra ära och uppmärksamhet samt en liten överraskning 🙂

20120903-005345.jpg

Jag säger inte vad det är, men den ser ut så här.

Generellt är jag emot den här typen av utlottningar, men idag känner jag mig lite busig, så det gäller att passa på… Dessutom upptäckte jag idag att jag hade några på lager. Eftersom det är en underbart skön och löddrande ansiktstvål, är det ju synd om inte fler får njuta av denna.

Det räcker med att du anger en fungerande mailadress när du skriver din kommentar, så kan jag kontakta dig sen. (Den syns inte i den publicerade kommentaren.) Kanske är det inte alla som kommenterar, så skriv vilket nummer det är när du är inne, så blir det den som är närmast som ”vinner”.

Naturligtvis får du länka till din egen blogg om du har en.

Jag önskar dig en bra vecka med framgång i dina blandade utmaningar. För egen del ska Prinsessan gå upp i tid och prova på att vara kvar till 15. Det innebär både lunch och mellanmål på dagis. Hujeda mig hur det ska gå på kvällen sen…

4 thoughts on “Besökare nr 20,000 utlovas en…

Kommentera

