En blind som leder en blind

Detta inlägg får sammanfatta de senaste fem till sex inlägg jag påbörjat de senaste dagarna, men antingen blivit för trött när jag skrivit så jag inte kommit ihåg vad jag tänkte eller, blivit avbruten och sen tappat fokus på själva kärnan i inlägget.

En impulsstyrd mamma som leder en impulsstyrd dotter med stort behov av struktur och fasta ramar kan inte bli annat än kaos. Eller?

Vem hjälper mig med strukturen liksom? Jag måste ju planera min egen tid för att det ska fungera att planera för Prinsessans dagar. Samtidigt måste jag vara extremt disciplinerad för att, när klockan är 22.30, orka sätta mig och göra ett schema för kommande dag och vecka.

Så, för att detta inlägg ska bli postat är det bäst att jag avslutar här… Innan något annat kommer i vägen.

Kommentera

