Kalasförberedelser

20120613-142343.jpg

Hu, jag är missnöjd med gårdagens inlägg. Tyckte det kändes så negativt och med så mkt stress. Men… så är det ju så den här veckan ser ut. jag skyndar mig istället att skriva ett nytt inlägg, så att det inte ligger högst upp längre.

Har handlat inför 5-årskalaset idag. Fiskenappspåsar (som Prinsessan säger), tårtdekoration och en massa frukt. Tårtingredienser får jag fixa på torsdag. När allt var klart på ICA återstod godishyllan, för påsarna. Ogillar skarpt detta, men det är vad barnen gillar, och kanske också förväntar sig att få. Och Mannen är också lite orolig för vad kompisarna ska tycka om de inte får något godis i påsen… ”Tänk om de inte vill komma på Prinsessans kalas i framtiden då”… Det kanske är en befogad oro. Vad vet jag. Hur som helst har jag inhandlat lite godsaker.

Kommentera

