Ofrivillig avvänjning

Sen igår kan jag inte göra något på Facebook, mer än att läsa inlägg och kommentarer. Jag kan inte posta inlägg, kommentera eller gilla inlägg. Jag kan heller inte ändra lösenordet och jag vet inte vart det felar.

Undrar om det är nån som vill säga mig nåt. Typ,

Koppla av och vila där du är. Du behöver all din kraft för återhämtning. Du har all kunskap inom dig.

Om man tror på sånt, kan det säkert ligga något i det för mig just nu. För så trött som jag är just nu vet jag inte om jag tidigare har varit.

Mannen säger att min trötthet påminner om när jag hade förlossningsdepressionen efter Prinsessan. Själv känner jag mig oändligt mycket tröttare och har sovit middag ca 1,5-2 timmar varje dag sen i onsdags i förra veckan. Nattsömnen har ändå varit okej så det är inte där det ligger.

Det är nästan så jag hoppas på att Mannens lunginflammation är på väg till mig, så att det finns en annan, fysisk, förklaring till denna utmattning. Annars lär det väl ta tid att komma tillbaka.

Kommentera

