Gör om mig…

Jag blir lätt lite uttråkad på utseendet på min blogg från tid till annan. Bloggen Rosa Prinsessan har jag inte haft så länge än, men det följer mig så långt tillbaka i tiden som när jag var typ sju åtta år och hade eget rum.

Jag har alltid möblerat om och flyttat och haft mig. Det som känns bra ett tag, känns inte bra sen. Och det är helt och hållet känslan det handlar om. I övrigt har jag svårt att sätta fingret på vilka kriterier det är som blir ”fel” eller som jag vill ändra på. Det är bara nåt som inte stämmer.

Så, nu kom det till Rosa Prinsessan också. Jag hoppas att ni gillar det nya utseendet. Jag håller också på och renodlar lite bland kategorierna så att det kan bli lättare och mer tydligt vad det är du som sökare kanske vill söka på.

Nu drabbar mig sömnen, så jag får säga godnatt. En hel timme försent. Eller kanske två egentligen.

Kommentera

