Prinsessan pratar i sömnen

Hon pratar i sömnen en del den här tjejen som bosatt sig i min och mannens säng. Vi har en säng som är 200×210 cm. Lång eller bred. Det är bara att välja. Särskilt de nätter som Prinsessan väljer att vrida och snurra redan innan vi lagt oss är det bra att vi kan välja en annan ledd att sova på.

När mannen nyss försökte flytta på henne för att få en bra plats i sängen ”vaknade” hon till något och pratade sömndrucket med oss.

P: Jag är törstig.
Jag: Du har din vattenmugg här.
P: Det räcker inte.
Jag: Men då fyller jag på den om det behövs.
P: Det räcker ändå inte.
(jag ser på henne en liten stund och känner så där på riktigt hur fin hon är)
Jag: Mmm vad fin du är.
P: TYST!

Sovande eller inte. Det går inte att ta miste på att det är samma tjej i alla fall. Ve den som säger att hon är fin. Du är fin. Du är fin. Du är fin.

Kommentera

