Egen tid på recept

Varit på stödjande samtal idag på Carema. Det var första gången jag träffade honom och det var faktiskt helt okej. Det blir inget KBT eller så. Mer att få hjälp att få en struktur i min vardag utifrån de förutsättningar jag lever under just nu.

Han tittade på mig och sa nåt i stil med ”jag ser att du är sliten och har behov av tid för dig själv”. Han tyckte också att han nog skulle kunna skriva ut det på recept till mig. Om det hade gått. Sånt gillar jag. Synd bara att det ska behövas…

Kommentera

