Pratar pappa för mycket?

Vid lunchbordet idag pratade mannen och Prinsessan i mun på varandra. Båda för att jag skulle lyssna på vad dem sa.

Prinsessans mun går i ett nästan alltid så det är föga förvånande. Men att mannen inte kan lugna sig en stund och känna av när det är läge att vänta är lite svårare. Hur det än var så kokade jag till slut över.

Jag: Nej, men nu går jag snart här ifrån. Nu orkar jag inte höra mer.

P: För att pappa pratar så mycket?

Lilla gumman, hon är verkligen inte medveten om sin egen del i allting som händer.

Kommentera

